- Державний Архів Харківської Області - http://archives.kh.gov.ua -

Звернення громадян

Нормативна база

Закон України від 02 липня 2015 від 577-VIII Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян щодо електронного звернення та електронної петиції [1]

Про затвердження переліку документів, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві. Постанова Кабінету Міністрів України від 12.08.2015 року № 584 [2]

УВАГА! Роз’яснення Міністерства юстиції щодо порядку виконання запитів фізичних та юридичних осіб з тимчасово окупованої території Крим (№ 11465/3175-0-26-16/6 від 06.04.2016) [3] (файл у форматі PDF – 3,12 Мб)

ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН

Реквізити Державного архіву Харківської області

Державний архів Харківської області
Юридична адреса: 61003, м. Харків, просп. Героїв Харкова, 7
Р/р UA218201720313201001201008538 Держказначейська служба України, м. Київ
МФО 820172
Код ЄДРПОУ 03494422

[4]

На запити, що потребують тривалого дослідження, заявнику рекомендується самостійно проводити пошук інформації за документами архіву у читальному залі архіву, який працює щоденно з 9-00 до 16.30, крім суботи та неділі, другої та останньої п’ятниці місяця (санітарний день) (вул. Мироносицька, 41, м. Харків).
Для оформлення в читальному залі архіву необхідно мати паспорт та 2 фото 3х4.
Генеалогічні дослідження, що проводяться сторонніми особами, здійснюються в читальному залі архіву тільки за наявності нотаріально завіреної довіреності від зацікавленої особи.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження. Кожному забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законом.
Згідно зі ст. 21 даного закону конфіденційною є інформація про фізичну особу, доступ до якої обмежено. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Відповідно до с. 16 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» доступ до документів Національного архівного фонду, що містять конфіденційну інформацію про особу (прізвище, ім’я по батькові, дата, місце народження, освіта, сімейний стан, релігійність ін. тощо), а також створюють загрозу для життя чи недоторканності житла громадян, обмежується на 75 років від часу створення цих документів, якщо інше не передбачено законом. Раніше зазначеного строку доступ здійснюється з дозволу громадянина, права та законні інтереси якого можуть бути порушені, а в разі його смерті з дозволу спадкоємців.

Виконання запитів юридичних осіб здійснюється у строки встановлені законодавством або зазначені у запиті. Строк виконання запитів не може перевищувати 30 днів з моменти його реєстрації. Загальний строк виконання запиту не повинен перевищувати сорока п’яти днів. 

ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН

Інформуємо, що усі запити, надіслані електронною поштою, будуть прийматися та розглядатися Державним архівом Харківської області згідно з Правилами роботи архівних установ України, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 10.04.2013 р. за № 584/23116, за умовами наявності у запитах таких відомостей:

1. Прізвище, ім’я, по батькові заявника;

2. Поштова адреса, контактний телефон заявника;

3. Повне викладення суті питання. У разі надсилання запиту генеалогічного характеру просимо надсилати документи, що підтверджують родинні зв’язки з особою, інформація про яку цікавить (ксерокопії паспорта, свідоцтв про народження, шлюб, смерть). Якщо пошук інформації генеалогічного характеру проводиться уповноваженими особами, надсилати копію відповідної довіреності, оформленої в установленому законодавством порядку.

УВАГА!!! Прийняти, зареєструвати та опрацювати звернення надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) з електронних скриньок або на електронні скриньки *.RU(доменній зоні .RU) – неможливо. Для зворотного зв’язку з керівництвом Державного архіву Харківської області радимо всім заявникам створити поштову скриньку на ресурсах @gmail.com, @ukr.net, @meta.ua, @bigmir.net та інших дозволених ресурсах.

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

Згідно з підпунктом 4.2.13 Розділу VI Правил роботи архівних установ України, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 08.04.2013 № 656/5 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10 квітня 2013 р. за № 584/23116, відповіді на запити надсилаються заявнику простим поштовим відправленням. Ураховуючи, що Укрпоштою призупинено приймання поштових відправлень в напрямку півострова Крим, просимо громадян, які проживають в Криму, у своїх запитах вказувати адресу електронної пошти, на яку Державний архів Харківської області надсилатиме відповідь. Доставка (вручення) поштових відправлень, що направляються з півострова Крим на материкову частину України, здійснюється звичайним порядком, крім відправлень з позначкою «Післяплата» (відправлення, яке оплачує одержувач).

Зразки бланків заяв

  Бланки заяв біографічного характеру (зразок) 

ЗАВАНТАЖИТИ [5](файл у форматі doc – 40 Кб)

Бланки заяв тематичного характеру (зразок)

ЗАВАНТАЖИТИ [6](файл  у форматі doc – 26,5 Кб)

 

Бланки заяв для соціально-правових запитів (зразок)

ЗАВАНТАЖИТИ [7] (файл у форматі PDF – 594 Кб)

 

Графік особистого прийому громадян керівництвом Державного архіву Харківської області

Посада, прізвище, ім’я по батькові     Дні та години прийому    № телефону
Директор архіву  
Кущ Євген Олександрович 
(вул. Мироносицька, 41)
 щовівторка 
з 14.00. до 16.00
щочетверга 
з 14.00 до 16.00
 
 
715-73-80
700-53-42 (приймальня)
 
 
Заступник директора архіву
ІВАНСЬКА Тетяна Володимирівна
(вул. Мироносицька, 41)
 
 
щосереди
з 14.00 до 16.00
щоп’ятниці
з 14.00. до 15.45
715-72-25
 
Заступник директора архіву
ЯСТРЄБОВ Дмитро Володимирович
(пр. Героїв Харкова, 7)
щосереди
з 14.00 до 16.00
щоп’ятниці
з 14.00. до 15.45
731-59-86

Відповідно до статті 40 Конституції України, абзацу десятого п. 1 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організована та розпочала роботу телефонна «гаряча лінія» Державного архіву Харківської області.

Графік роботи «гарячої лінії» з 10:00 до 12:30 щочетверга.

Звернутися бажаючі можуть за номером:

(057) 731-26-62

Відомості про місцезнаходження документів ліквідованих та реорганізованих підприємств, установ і організацій, документи з особового складу які перебувають на зберіганні у правонаступників та інших установах  станом на 13.06.2014 р. (файл у форматі pdf [8])

ЗВІТИ

Звернення громадян

2020

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян у Державному архіві Харківської області за I півріччя 2020 року [9](файл у форматі PDF – 80,5 КБ)

2019

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян у Державному архіві Харківської області за 2019 року [10](файл у форматі PDF – 87,8 КБ)

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян у Державному архіві Харківської області за I півріччя 2019 року [11] (файл у форматі PDF – 143 КБ)

2018

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян у Державному архіві Харківської області за 2018 рік [12]  (файл у форматі PDF – 128 КБ)

2017 

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян у Державному архіві Харківської області за I півріччя 2017 року [13]  (файл у форматі PDF – 164 КБ)

2016 

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян у Державному архіві Харківської області за 2016 року  [14] (файл у форматі PDF – 141 КБ)

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян у Державному архіві Харківської області за  9 місяців 2016 року [15]  (файл у форматі PDF – 139 КБ)

З [16]віт про стан роботи із зверненнями громадян у Державному архіві Харківської області за  I півріччя 2016 року [16]  (файл у форматі PDF – 37 КБ)

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян у Державному архіві Харківської області за  I квартал 2016 року [17] (файл у форматі PDF – 85,3 КБ)

2015 

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян у Державному архіві Харківської області за  2015 року [18] (файл у форматі PDF – 164 КБ)

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян у Державному архіві Харківської області за 9 місяців 2015 року [19] (файл у форматі PDF – 138 КБ)

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян у Державному архіві Харківської області за  I півріччя 2015 року [19] (файл у форматі PDF – 126 КБ)