Допоміжне меню

tyzhden-prava
qiFsB_croper_ru444

Інтернет-приймальня

17.06.2020Распечатать

 ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ!

У зв’язку з набранням чинності 17 травня 2017 року Указу Президента України № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року», щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), зокрема, у частині блокування в Інтернеті доступу до ресурсів «Мэйл.РУ», «ВКонтакте», «Одноклассники» та «Яндекс», листування з Державним архівом Харківської області буде здійснюватися лише через офіційну адресу його електронної пошти (archive_kh@arch.gov.ua).

Листування з адресатами, які користуються електронною поштою з доменів  yandex.ru, yandex.ua, mail.ru, mail.ua не буде здійснюватися. У зв’язку з цим Державний архів Харківської області не направлятиме відповіді на звернення електронною поштою на вищезазначені електронні адреси. Для зворотного зв’язку з керівництвом Державного архіву Харківської області радимо всім заявникам створити поштову скриньку на ресурсах @gmail.com, @ukr.net, @meta.ua, @bigmir.net та інших дозволених ресурсах.

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

Згідно з підпунктом 4.2.13 Розділу VI Правил роботи архівних установ України, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 08.04.2013 № 656/5 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10 квітня 2013 р. за № 584/23116, відповіді на запити надсилаються заявнику простим поштовим відправленням. Ураховуючи, що Укрпоштою призупинено приймання поштових відправлень в напрямку півострова Крим, просимо громадян, які проживають в Криму, у своїх запитах вказувати адресу електронної пошти, на яку Державний архів Харківської області надсилатиме відповідь. Доставка (вручення) поштових відправлень, що направляються з півострова Крим на материкову частину України, здійснюється звичайним порядком, крім відправлень з позначкою «Післяплата» (відправлення, яке оплачує одержувач).

ІНФОРМУЄМО!

УВАГА! У зв’язку з епідемією коронавірусу COVID-19 в Україні Державний архів Харківської області тимчасово припиняє прийом листів, надісланих за допомогою електронною пошти, з 18 березня 2020 року. Проведення роботи по виконанню заявок за вказаними листами відновиться після завершення дії карантинних обмежень, що введені для запобігання поширенню COVID-19 в Україні.

 Усі запити, надіслані електронною поштою, будуть прийматися та розглядатися Державним архівом Харківської області згідно з Правилами роботи архівних установ України, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 10.04.2013 р. за № 584/23116 (зі змінами), за умовами наявності у запитах таких відомостей:

1. Прізвище, ім’я, по батькові заявника;

2. Поштова адреса, контактний телефон заявника;

3. Повне викладення суті питання. У разі надсилання запиту генеалогічного характеру просимо надсилати документи, що підтверджують родинні зв’язки з особою, інформація про яку цікавить (ксерокопії паспорта, свідоцтв про народження, шлюб, смерть). Якщо пошук інформації генеалогічного характеру проводиться уповноваженими особами, надсилати копію відповідної довіреності, оформленої в установленому законодавством порядку.

Зразки бланків заяв

  Бланки заяв біографічного характеру (зразок) 

ЗАВАНТАЖИТИ (файл у форматі doc – 40 Кб)

Бланки заяв тематичного характеру (зразок)

ЗАВАНТАЖИТИ (файл  у форматі doc – 26,5 Кб)

 

Бланки заяв для соціально-правових запитів (зразок)

ЗАВАНТАЖИТИ (файл у форматі PDF – 594 Кб)

 

Увага!

Державний архів Харківської області припинив роботи з виконання генеалогічних запитів через перебільшене завантаження працівників архіву іншими видами робіт.

Прізвище,ім'я ,по батькові (обов'язково)

Адреса электронної пошты (обов'язково)

Повна поштова адреса з індексом

Тема звернення (обов'язково)

Текст звернення (обов'язково)

captcha

Оберіть мову

Архів новин

Липень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Реєстрація

Зареєструватися
Besucherzahler russian ladies
счетчик посещений