ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ!
У зв’язку з набранням чинності 17 травня 2017 року Указу Президента України № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року», щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), зокрема, у частині блокування в Інтернеті доступу до ресурсів «Мэйл.РУ», «ВКонтакте», «Одноклассники» та «Яндекс», листування з Державним архівом Харківської області буде здійснюватися лише через офіційну адресу його електронної пошти (d.arhiv@kharkivoda.gov.ua та archive_kh@arch.gov.ua).
Листування з адресатами, які користуються електронною поштою з доменів yandex.ru, yandex.ua, mail.ru, mail.ua не буде здійснюватися. У зв’язку з цим Державний архів Харківської області не направлятиме відповіді на звернення електронною поштою на вищезазначені електронні адреси. Для зворотного зв’язку з керівництвом Державного архіву Харківської області радимо всім заявникам створити поштову скриньку на ресурсах @gmail.com, @ukr.net, @meta.ua, @bigmir.net та інших дозволених ресурсах.
ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!
Згідно з підпунктом 4.2.13 Розділу VI Правил роботи архівних установ України, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 08.04.2013 № 656/5 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10 квітня 2013 р. за № 584/23116, відповіді на запити надсилаються заявнику простим поштовим відправленням. Ураховуючи, що Укрпоштою призупинено приймання поштових відправлень в напрямку півострова Крим, просимо громадян, які проживають в Криму, у своїх запитах вказувати адресу електронної пошти, на яку Державний архів Харківської області надсилатиме відповідь. Доставка (вручення) поштових відправлень, що направляються з півострова Крим на материкову частину України, здійснюється звичайним порядком, крім відправлень з позначкою «Післяплата» (відправлення, яке оплачує одержувач).
ІНФОРМУЄМО!
Усі запити, надіслані електронною поштою, будуть прийматися та розглядатися Державним архівом Харківської області згідно з Правилами роботи архівних установ України, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 10.04.2013 р. за № 584/23116 (зі змінами), за умовами наявності у запитах таких відомостей:
1. Прізвище, ім’я, по батькові заявника;
2. Поштова адреса, контактний телефон заявника;
3. Повне викладення суті питання. У разі надсилання запиту генеалогічного характеру просимо надсилати документи, що підтверджують родинні зв’язки з особою, інформація про яку цікавить (ксерокопії паспорта, свідоцтв про народження, шлюб, смерть). Якщо пошук інформації генеалогічного характеру проводиться уповноваженими особами, надсилати копію відповідної довіреності, оформленої в установленому законодавством порядку.
Реквізити Державного архіву Харківської області
Державний архів Харківської області
Юридична адреса: 61003, м. Харків, просп. Героїв Харкова, 7
Р/р UA218201720313201001201008538 Держказначейська служба України, м. Київ
МФО 820172
Код ЄДРПОУ 03494422
Зразки бланків заяв
Бланки заяв біографічного характеру (зразок) ЗАВАНТАЖИТИ (файл у форматі doc – 40 Кб) |
Бланки заяв тематичного характеру (зразок) ЗАВАНТАЖИТИ (файл у форматі doc – 26,5 Кб)
|
Бланки заяв для соціально-правових запитів (зразок) ЗАВАНТАЖИТИ (файл у форматі PDF – 594 Кб)
|