Допоміжне меню

korr
tyzhden-prava
qiFsB_croper_ru444

Звернення громадян

01.08.2017Распечатать

Нормативна база

Закон України від 02 липня 2015 від 577-VIII Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян щодо електронного звернення та електронної петиції

Про затвердження переліку документів, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві. Постанова Кабінету Міністрів України від 12.08.2015 року № 584

ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН

Державний архів Харківської області не виконує  генеалогічні запити через перебільшене завантаження працівників архіву іншими видами робіт.
Для пошуку інформації для виявлення Вашого родоводу працівникам архіву потрібна значна кількість часу і штату для цього виду робіт, яким архів, на жаль, не має. У разі необхідності архів надає інформацію щодо конкретних осіб, якщо відомі їх рік, місце народження (шлюбу, смерті), дівоче прізвище, віросповідання.
Архів надає письмову інформацію, що містить дані про склад фондів, науково-довідковий апарат, перспективи дослідження, рекомендації щодо місця зберігання документів. У разі виявлення документів заявник може отримати їх копії та архівні довідки.
На запити, що потребують тривалого дослідження, заявнику рекомендується самостійно проводити пошук інформації за документами архіву у читальному залі архіву, який працює щоденно з 9-00 до 16.30, крім суботи та неділі, другої та останньої п’ятниці місяця (санітарний день) (вул. Мироносицька, 41, м. Харків).
Для оформлення в читальному залі архіву необхідно мати паспорт та 2 фото 3х4.
Генеалогічні дослідження, що проводяться сторонніми особами, здійснюються в читальному залі архіву тільки за наявності нотаріально завіреної довіреності від зацікавленої особи.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження. Кожному забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законом.
Згідно зі ст. 21 даного закону конфіденційною є інформація про фізичну особу, доступ до якої обмежено. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Відповідно до с. 16 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» доступ до документів Національного архівного фонду, що містять конфіденційну інформацію про особу (прізвище, ім’я по батькові, дата, місце народження, освіта, сімейний стан, релігійність ін. тощо), а також створюють загрозу для життя чи недоторканності житла громадян, обмежується на 75 років від часу створення цих документів, якщо інше не передбачено законом. Раніше зазначеного строку доступ здійснюється з дозволу громадянина, права та законні інтереси якого можуть бути порушені, а в разі його смерті з дозволу спадкоємців.

Виконання запитів юридичних осіб здійснюється у строки встановлені законодавством або зазначені у запиті. Строк виконання запитів не може перевищувати 30 днів з моменти його реєстрації. Загальний строк виконання запиту не повинен перевищувати сорока п’яти днів. 

ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН

Інформуємо, що усі запити, надіслані електронною поштою, будуть прийматися та розглядатися Державним архівом Харківської області згідно з Правилами роботи архівних установ України, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 10.04.2013 р. за № 584/23116, за умовами наявності у запитах таких відомостей:

1. Прізвище, ім’я, по батькові заявника;

2. Поштова адреса, контактний телефон заявника;

3. Повне викладення суті питання. У разі надсилання запиту генеалогічного характеру просимо надсилати документи, що підтверджують родинні зв’язки з особою, інформація про яку цікавить (ксерокопії паспорта, свідоцтв про народження, шлюб, смерть). Якщо пошук інформації генеалогічного характеру проводиться уповноваженими особами, надсилати копію відповідної довіреності, оформленої в установленому законодавством порядку.

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

Згідно з підпунктом 4.2.13 Розділу VI Правил роботи архівних установ України, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 08.04.2013 № 656/5 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10 квітня 2013 р. за № 584/23116, відповіді на запити надсилаються заявнику простим поштовим відправленням. Ураховуючи, що Укрпоштою призупинено приймання поштових відправлень в напрямку півострова Крим, просимо громадян, які проживають в Криму, у своїх запитах вказувати адресу електронної пошти, на яку Державний архів Харківської області надсилатиме відповідь. Доставка (вручення) поштових відправлень, що направляються з півострова Крим на материкову частину України, здійснюється звичайним порядком, крім відправлень з позначкою «Післяплата» (відправлення, яке оплачує одержувач).

   Бланки заяв біографічного характеру (зразок)файл у форматі doc-39 Кб

Форми документів для соціально-правових запитів Анкети (файл  в форматі pdf)

Графік особистого прийому громадян керівництвом Державного архіву Харківської області

Посада, прізвище, ім’я по батькові     Дні та години прийому    № телефону
Заступник директора архіву  
Кущ Євген Олександрович 
(вул. Мироносицька, 41)
 щовівторка 
з 10.00. до 12.00
щочетверга 
з 14.00 до 16.00
 
 
715-73-80
700-53-42 (приймальня)
 
 
Начальник відділу відділу інформації, використання документів та документального забезпечення
Ельксніт Марія Іванівна
(пр. Московський, 7)
 
 
щовівторка
з 09.00 до 16.30
щочетверга
з 09.00. до 17.00
731-42-29
731-26-62
 

Відповідно до статті 40 Конституції України, абзацу десятого п. 1 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організована та розпочала роботу телефонна «гаряча лінія» Державного архіву Харківської області.

Графік роботи «гарячої лінії» з 10:00 до 12:30 щочетверга.

Звернутися бажаючі можуть за номером:

(057) 731-26-62

Відомості про місцезнаходження документів ліквідованих та реорганізованих підприємств, установ і організацій, документи з особового складу які перебувають на зберіганні у правонаступників та інших установах  станом на 13.06.2014 р. (файл у форматі pdf)

 

Оберіть мову

Архів новин

Листопад 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Жов    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Реєстрація

Зареєструватися
Besucherzahler russian ladies
счетчик посещений